Sks Kalite Yönetim

Birimi: Kırklareli Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi

Görev Adı: Kalite Yönetim Birimi

Amir: Başhekim

Görev Devri: Başhekimin görevlendireceği kişilere

  Görev Amacı: Merkezimizde sunulan hizmetlerin SKS de belirtilen standartlara uygun bir şekilde sunulabilmesi için çalışanları yönlendirmek.

Yetki, Temel İş ve Sorumlulukları:       

Kalite yönetim birimi başhekimin belirlediği kişilerden oluşan ve kalite yönetim direktörünün  yönlendirmeleri doğrultusunda SKS ADSH ta istenen standartlara uygun olarak  çalışan ekiptir. Kalite yönetim Birimi tüm birimler ile ve SKS bölüm sorumluları ile koordineli olarak çalışır.

  1. SKS ADSH çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlar,
  2. Kurum amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip eder,
  3. Öz değerlendirmeyi yönetir,
  4. İstenmeyen Olay Bildirim Sistemine ilişkin süreçleri yönetir,
  5. Risk yönetimine ilişkin süreçler yönetir,
  6. Hasta çalışan memnuniyetinin ölçülmesine yönelik çalışmaları (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çabaları, hasta ve çalışan geribildirimlerinin alınması gibi) yönetir,
  7. SKS ADSH çerçevesinde dokümanlarını yönetimini sağlar,
  8. Kalite göstergelerine yönelik süreçlere yönetir,
  9. SKS ADSH çerçevesinde belirlenen komitelere üye olarak katılır
  10. Kalite Yönetim Birimi her ay düzenli olarak toplanarak aylık kalite çalışmalarını takip eder.